Saturday, January 2, 2010

SELAMAT TINGGAL 2009.. WELCOME TO 2010..

2009.. Dikau akhinya pergi meninggalkan aku dgn seribu kenangan. Yg pasti tlh merubah kehidupanku. Pertemuan, Perpisahan, Percintaan, Perbalahan, Persahabatan, Kekeciwaan, Kesedihan dan KELUKAAN.. Semua itu tlh aku lalui dlm 2009 yg penuh sejarah bagiku. Kenangan indah bila aku dpt bersua muka dan mengenali insan2 yg dkt dgn hatiku dr alam maya. Hmpr segala peluang yg ada akan aku isikan utk insan2 yg aku syg. Berada diudara hmpr setiap mlm utk menghiburkan insan2 yg tidak prnh aku kenali sebelum ini.. Tapi disinilah aku temukan keceriaan, kebahagiaan.. Aku tahu setiap pertemuaan pasti ada perpisahan.. Dan selalunya perpisahan akan meninggalkan kesan yg amat mendlm jika insan itu dekat dgn diriku.. Aku berharap perhubungan yg terjalin, persahabatan antara kita smue akan berkekalan walau aku jauh dr pandangan mata kalian.. Dgn hadirnya 2010 ini smoga hidupku akan lebih CERIA.. Hehehe.. Smoga apa yg aku azamkn tahun ini akan dpt aku capai.. Selamat tinggal 2009 yg penuh dgn kenangan.. Selamat datang 2010 yg akan mencipta sejarah, memberi kebahagiaan kepada aku... Thankz pada smue insan2 yg tersayang kerana telah bersama aku disepanjang 2009, memberi aku kekuatan, menyokong aku dgn minatku.. Menemani aku sepanjang mlm dan pagi.. Terima Kasih semuaa... I LOVE U ALLZZzzz....

No comments:

Post a Comment