Sunday, April 12, 2009

Aja Aja Fighting!!

Kadang2 apa yg kita impi dan angankan tidak semestinya menjadi kenyataan.. Takdir.. Itu smue sudah tersurat.. Pertemuan dan Perpisahan adalah lumrah kehidupan.. Yg penting itz not the end of the world n life still goes on.. Aku percaya jika sesuatu itu mmg tersurat utk aku, ia akan kembali kpdku.. ttp jika tidak, well itz not a big deal!! Selagi bumi ini masih berputar selagi itulah aku akan berkicau... Sebgi kaum hawa yg dianggap lemah aku akan buktikan yg aku akan lebih kuat menghadapi kehidupan ini.. Dan tangan yg menghayun buaian x mustahil dpt mengegarkan dunia suatu masa nti... Well, itulah falsafah kehidupan yg menjadi peganganku sekrng.. Dan pd 'dia' yg pernah menjdi sebahagian dr kehidupanku dahulu, lihatlah aku pasti lebih kuat tnpa dirimu.. Insya'allah...

No comments:

Post a Comment