Thursday, April 2, 2009

Hmm... Da slalu sgt baca blog2 org lain.. Tp x prnh nk adekn blog sndri.. Tp since dah diaderkn secara instant ni, ape lg!! redah jer laa... hehehe.. Lately ni byk yg berlaku didlm kehidupanku.. Biaser la ingtkn panaz smpi ke petang tp x sangka pula langit itu tidak selalunya cerah, hidup tidak selalunya indah... Kadang2 ape yg kite angan dan impikan tidak semestinya menjadi satu kenyataan... Tetapi itulah kehidupan yg hakiki.. Kehidupan yg sebenar2nya.. Manusia tidak pernah lpz dr dugaan hidup... Tanpa semua ini hidup kite mmg xkan lengkap.. Tapi ape yg berlaku ini akan aku terime sebgi satu cabaran yg akan membuat aku lebih kuat! lebih tegar! dan yg penting ia mengajar aku agar lebih berhati2 dgn ape yg akan aku temui dan ape yg akan aku lakukan kelak jika bertemu dgn keadaan seperti ini nti.. Dan yg paling penting ia mengajar aku ape itu erti KEJUJURAN!!! KESETIAAN!!! hehehe.. Well... does dat give d answer knape sy kurang on9 lately ni?? Maaf pd adik2 yg selalu setia bersama2 sy.. Dan terima kasih kerana masih mengingati diri ini walaupun sy jauh dari anda semua... Insya'allah... i'll b back in one piece soon.. Kesenggalan yg seperti dulu.. Keceriaan yg seperti dulu.. Sy akan ttp berkicau suatu hari nti.. Sy rindukan wktu seperti dahulu, ttp disebabkn semutzz2 yg tidak prnh mahu meninggalkan kehidupan sy, suara sy amat terhad utk disenggalkan..hehehe... Lastly pada smue adik2 n teman2 yg tersyg.. Saya syg anda semua... n thankz 4 everythng..... ( 1 n only akak lady)

4 comments:

  1. Assalamualaikum akak belutzku yg tersyg.Siapa lah kita kalau tidak punya dugaan dan cabaran dlm hidup. Kehidupan di dunia akan menjadi kelam dan suram tanpa semua itu.Adik faham keadaan akak..Smoga akak tabah menghadapinya.Jaga lah diri elok2.Cuba ceriakan diri. Lupakan segala kisah silam.Perbaiki mana yg salah. Mungkin ada yg terselindung di balik sana..yg adik tk tau.Yg penting d sini..adik mahu akak jaga diri elok2. sygkan kesihatan akak tu.Hrap sis faham mksud adik ni. Salam syg dan rindu buat akak belutz.Insyallah..jika ada umur yg panjang..ada rezeki..adik akan turun ke Semenanjung.Adik skrg cuba mnyelesaikan msalah kluarga dulu.Jgn risau..adik tak pernah lupa semua kwn2. id(wanilovefrens)itu sentiasa mengingatkan wani supaya sentiasa syg pd kwn2.Sekian itu sja la nk katakan. Salam syg jgk buat semua kawan2 yg lain..tk dpt nk senaraikan nama..byk sgt..kalau kurang..kang jdi hal lain lak..cemburu plak jdinya...komplot lah..mcm2. Pendekkan cerita...SALAM SYG DAN RINDU BUAT SEMUANYA. wassalam.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. happy ke tidak bergantung pada kehendak kite, lupakan segala nye. hidup kena happy, bukan lama pun kite nak hidup. jgn fikirkan sgt masalah, tambah2 masalah yang rasanya tak perlu difikirkan. semua org ada masalah. anggap la masalah tu perkara wajib dalam hidup kite,
    sampai bila akan terus begini kan? SAMPAI BILE)))))))))))))))). memang semua org ada masalah, hope kite dapat belajar dari masalah yang pernah kite alami. setiap perkara yang terjadi pada kite ada hikmahnye..kite kena terima, tambah2 lagi benda yang sudah berlalu. semoga ceria2 selalu. jgn kite susahkan diri kite utk org yg tak pernah hargai kite. memang betul, kejujuran dan kesetian sikap yg paling penting. tambah 1 lagi, adil, tolak ansur akan buat org takkan jemu menyayangi kite.

    ReplyDelete