Thursday, April 16, 2009

Salamzz sakitzzz....

Hi..hi..hi.. salamz n slmt mlm pd smue yg tersyg... Hmmm, cm biase la aku diserang viruz lg.. Tp kali ini bkn viruz cinta yerr.... Kali ini viruz penyakit... Da brp hari ini aku kene kerja jgk wlupun sakit cz ade yg lbh sakit dariku.. Sooo.. terpaksalah 2 org sakit bekerja for d past few dayz... But diz time mmg xleh keje.. Harini dan esok kene cuti jgk.. Da x larat lg nk bekerja dgn situasi cmni... Sooo.. utk beberapa harini i will b away 4 a few dayz..Tido lmbt slalu then bngn awal pagi.. so x cukup tidolah namanyer tu.. Esok adalah hari penentuan.. Harap2 i get gud newz k.. Doa2kan lah nothing happen 2 me.. Pada sesape yg tau tu.. paham2 jer la k.. Gerun jgk klu pkrkn tentang esok, 1st mesti kene bebel dgn dktr..hahaha... then tgk ape dia ckp lg.. Hmm.. kdg2 sedar atau tnpa kite sedar dlm perbualan atau pergaulan kita akan melukakan hati seseorang.. i tink datz wat i've juz done.. sob..sob..sob... bukan maksud hati nak buat mcm tu.. xder niat langsung pun.. memandangkan dia telah cuba membuat aku merasa dihargai, telah cuba utk menghibur aku dikala aku kesenggalan... But diz is wat i did!! Mmg xder niat nk wat cm2.. tp itu lah.. terlajak perahu blh U-Turn ttp Terlajak perbuatan inilah padahnyer.. Mohon maaf jika tnpa sedar aku telah melukakan hati sesiapa saja yg mengenali diriku.. Apa pun aku redha saja.. Terima apa yg telah tertulis utk aku.. Aku xmo susahkan hidup sesiapa.. xmo ganggu kehidupan org lain.. Andai itulah yg engkau rasa aku patut terima i accept dat.. Well..itz time 2 go 2 bed.. Esok ader appt, xleh lmbt.. Will b back once i've recovered.. Pada smue jaga diri baik2 n salamz rindu selalu....Muahhh.....

1 comment: