Saturday, April 4, 2009

Aku Pasrah

Semakin aku cuba melupakanmu, semakin kuat aku mengingatimu...
Semakin aku cuba membencimu, semakin kuat aku merinduimu..
Aku rasa sudah tiba masanya untuk aku melepaskanmu....
Seluruhnya dari ingatanku... Seikhlasnya dari hatiku....
Kau tercipta bukan untukku dan kita tidak mungkin akan bersatu...
Segala pengorbanan yang telah aku lakukan...
Segala kasih sayang yang telah aku curahkan...
Adalah tanda yang aku ikhlas bersamamu....
Aku telah berusaha sedaya yang termampu...
Cuba memahami dirimu disetiap waktu...
Mengalah walau apa yang berlaku...
Agar perhubungan yang terbina berpanjangan...
Tapi apalah daya, takdir tidak menyebelahi kita...
Aku hanya mampu berdoa agar engkau sentiasa bahagia disana..
Segala impian dan angan yang pernah kita bina bersama...
Akan aku simpan sebagai memori terakhir darimu...
Walaupun aku kau hadiahkan dengan sebuah kelukaan...
Aku tetap menerimanya dengan hati yang lapang dan terbuka..
Aku cuba untuk tidak menyalahkan dirimu kerana aku memahami keadaanmu...
Pergilah Sayangku... Pergilah Cintaku... Pergilah Kasihku....
Aku Ikhlas.... Aku Redha... Aku Pasrah....

2 comments:

  1. owh, ku keciwa...aku terkeciwa...

    ReplyDelete
  2. hehehe... keciwa.. well.. kite akan menjadi lbh kuat lg dgn cara ini.. dan mngkn lebih berhati2 dimasa2 akn dtg...thankz fazz.. 4 everythng...

    ReplyDelete