Monday, April 6, 2009

Salamz... petang yg sungguh menyenggalkan... I'm @ work now.. x tido semlman.. cz pagi ni kene gi keje awal... Pkl 7.30 aku da smpi tmpt keje... Biaser la.. ade stock take... Bayangkanlah.. da x tido..(bkn xmo tido cume takut terlajak nti..hehe) jdi bile kira stock no yg ditulis cm sama jer... ngantuk gilerzzz... Tp cmne ngantuk pun tugaz ttp tugaz... Well, semlman aku gelisah... Tetibe sajer aku mendpt brite yg cukup mengejutkan aku... x sangka bermcm2 manusia yg ade di YM ni.. Mungkin aku yg salah...Terlalu cepat sgt percaya pd seseorg sehingga dgn senang mereka dpt mengelabui mataku... Seseorg yg aku anggap teman, adik dan sahabat akhirnya menjadi duri dlm diriku... Sedih?? Marah?? Geram?? i dunno wat 2 say... Well... do i deserve all diz?? Ape mksd dan ape motif aku diperlakukan begitu?? i still dunno... Disbbkn perkara sekecil ini aku kehilangan sesuatu yg amat berharga didlm diriku!! Dan ditambah dgn satu lagi masalah... Aku yg pndi membuat jnji tp aku x dpt menepatinya... Membuat seseorg tertunggu2... Sorry MR X... i'm really sorry... Bukan niat utk menyakiti hatimu.. Aku hanya ingin diriku tidak disalah anggap oleh seseorg... Aku tidak ingin ade kebenciaan dihatinya... Hope u can understand me like how u used 2... N sorry adik2 syg... Akak x dpt join conf semlm.. Disbbkn manusia yg bertopengkan syaitan akak terpaksa menyelesaikan masalah akak dahulu... Maaf sgt2... Bukan niat nk pinggirkan kalian semua... N utk seseorg tu diharapkan anda berpuas hati dgn penjelasan yg telah aku berikan... Moga tidak ada kesangsian dihatimu... Tiada rahsia lg... Semua telah aku huraikan satu persatu... Jikalau diri ini masih disangsi lg silakan mencari kepuasan dan jawapan yg diperlukan... i'm not afraid... hehehe... ok la.. wktu mkn da hampir selelsai.. Diz is my dinner... hahaha... Bknnya apa... saja nk melepaskan tensen yg ada... Semoga ringan bebanan didada... 3... 2... 1... outzz...hahahaha...

2 comments:

  1. sapa tu, jom kite tabuh(belasah) ramai2...

    ReplyDelete
  2. jom kita panggil semutzz reramai ... semutzz gula paling diutamakan .. ngehehe ~`

    ReplyDelete